Moi, moi même et mon autre personnalité.

Mi foto
Yo, yo misma y mi otra personalidad. No, en serio, no me voy a describir, no es lo mío decir lo maravillosa que soy. Pero los demás sí podéis hacerlo!!

miércoles, 3 de diciembre de 2008

Once in a blue moon

Mmm... Parece que estes días estou así un pouco "blah". Bueno, nunca choveu que non escampara, non si? Xa non hai neve en Tampere, como moito quedan algúns recunchos brancos onde non chove moito e se conserva. Vai frío, si, e chove tamén. E penso na saraiba que caeu nestes días na Coruña e moitas lembranzas veñen á cabeza. Quizais iso tamén me inflúe, non sei.

Non é a miña intención preocupar a ninguén. Todos temos momentos baixos, penso que é algo inevitable. Este tamén pasará, coma os demais. E iso, que nunca choveu que non escampara.

Dúas semanas para volver á casa. E xa me tarda...

Blue Moon - Ella Fitzgerald
Blue moon
You saw me standing alone
Without a dream in my heart
Without a love of my own

Blue moon
You know just what I was there for
You heard me saying a prayer for
Someone I really could care for

And then there suddenly appeared before me
The only one my arms will ever hold
I heard somebody whisper please adore me
And when I looked the moon had turned to gold

Blue moon
Now I'm no longer alone
Without a dream in my heart
Without a love of my own

And then there suddenly appeared before me
The only one my arms will ever hold
I heard somebody whisper please adore me
And when I looked the moon had turned to gold

Blue moon
Now I'm no longer alone
Without a dream in my heart
Without a love of my own


Unha mágoa que non haxa vídeos coa versión de Ella Fitzgerald, é a que máis me gusta. En fin, déixoa igual e se vos interesa, pois xa a buscades :)

Bicos.

3 comentarios:

Lanselor dijo...

Yo tampoco sé el nombre de "mi nombre", si lo dijo no lo recuerdo. ¿Que importa realmente quienes somos?.

Supongo que si tenemos un blog,a parte depor subirse a la parra del internet es por que tenemos algo que decir.

Me alegra que te gustara Juno, es una gran pelicula!. Recomiendala!

Minombre dijo...

yo tengo la partitura y una versión de unos negros de los años 60 IMPRESIONANTE
:)

se te echa de menos...

Ladherna dijo...

ESTÁS EN TAMPERE?!? que envexa!!!
grazas por postear, eu tamén pasareime por aquí ^^